Vastgoed Beheer

PSN Vastgoed Beheer

We zijn een integere en een positief ingestelde organisatie van hoogopgeleide en ervaren adviseurs. Daardoor zijn we in staat u altijd snel van een maatwerkoplossing te voorzien. U kunt hierbij denken aan vastgoeddiensten zijnde het adviseren, verhuren, verkopen, managen en beheren. Onze krachten liggen in samenhangende oplossingen en een integrale benadering van uw totale vastgoedportefeuille, zowel op het gebied van beleggingen en investeringen.

 

LEEGSTAAND VASTGOED

Van kantoorgebouw, kerk of school, tot woonwijk, winkelpand of zorginstelling. Met ons team van ervaren specialisten in leegstandbeheer, kennen wij de markt goed en kunnen ervoor zorgen dat uw object goed beheert wordt. De focus ligt in alle gevallen op kwaliteit en het ontzorgen van onze opdrachtgever in het gehele proces.

PSN Vastgoed biedt mogelijkheden om uw leegstaande vastgoed optimaal te benutten. Transformeer uw kostenpost ook naar een goed beheerde inkomstenbron.

 

BEHEER HUURWONING

Tegen een aantrekkelijk tarief bieden wij u een compleet dienstenpakket aan, van het adviseren bij de vaststelling van de huurprijs en het innen van de huren tot controle van de woning bij verhuurmutaties. Bovendien doen wij er alles aan om leegstand te voorkomen. Ook nemen wij alle zorgen met betrekking tot het onderhoud van de woning uit handen.

Dankzij een prettige samenwerking met onze vaste partners zijn wij in staat een goede service te leveren, waarmee we u volledig ontzorgen.

 

Technisch beheer: Deskundige begeleiding bij het onderhoud; besparing en gemak voor de eigenaar:

  • Het bereiken van de hoogste huuropbrengst door uitgekiend advies over de afwerking en het opleverniveau van het te verhuren object, bij gemeubileerde verhuur ook over de aanschaf van nog ontbrekende inventaris.
  • Bij verhuurmutaties wordt het verhuurde object gecontroleerd, zodat schade direct door ons kan worden geclaimd bij de vertrekkende huurder.
  • Gemak voor de eigenaar doordat vragen van de huurder bij de beheerder worden opgevangen. Onze beheerafdeling is voor de huurder bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30.
  • Bijzondere gebeurtenissen die schade aan het onroerend goed (kunnen) veroorzaken, zoals brand, explosie, inbraak, storm en wateroverlast, worden binnen 24 uur gemeld aan de eigenaar, met een advies over de afwikkeling daarvan.
  • Het namens de opdrachtgever verstrekken van onderhoudsopdrachten. Bij spoedeisende zaken en bij kleine onderhoudszaken (meestal tot € 250,-) wordt direct opgetreden. Bij groter onderhoud wordt eerst toestemming van de eigenaar gevraagd. Desgewenst worden er meerdere offertes vergeleken. De werkzaamheden worden door ons gecontroleerd.
  • Elke drie jaar wordt een onderhoudsrapport opgesteld. Hierin wordt aangegeven welk onderhoud de komende periode noodzakelijk is.

 

Financieel beheer: Optimale opbrengst voor de eigenaar:

  • Wij zorgen voor het innen van de huur, de eventuele servicekosten en overige voorschotbedragen.
  • De ontvangen huur wordt nog tijdens de huurmaand doorgestort naar de opdrachtgever. Gemaakte onderhouds- en beheerskosten worden hiermee direct verrekend.
  • Wij bewaken de tijdige en correcte betaling van alle door de huurder verschuldigde bedragen.
  • Bij achterstand ontvangt u advies over de noodzaak van juridische bijstand voor het innen van achterstallige betalingen. Wij zorgen desgewenst voor incasso, zo nodig met behulp van een incassobureau.
  • Het innen, bewaken en retourneren van de waarborgsom of bankgarantie.
  • U ontvangt periodiek een helder overzicht van de inkomsten en uitgaven.

 

Administratief beheer: Informeren en regelen:

  • De huurovereenkomst wordt door ons opgesteld en gecontroleerd. Wij dragen zorg voor ondertekening door de huurder.
  • Wij begeleiden de nieuwe huurder m.b.t. de aansluitingen en overschrijving van de nutsvoorzieningen, voor zover nodig, op zijn/haar naam. Bij beëindiging van de huurovereenkomst nemen wij de eindstanden van de nutsvoorzieningen op en verzorgen in overleg eventuele afsluiting (-en).
  • Bij elke huurmutatie stellen wij een inspectierapport op en controleren wij de inventarislijst. Ook zorgen wij voor het op naam overschrijven van de nutsvoorzieningen.
  • Periodieke huurverhogingen worden berekend en tijdig aangekondigd.
  • Voor zover gewenst informeren wij de opdrachtgever over opstal,- inboedel-, AVP-, rechtsbijstand-, en glasverzekeringen.

Contact

PSN Vastgoed Nederland
Pastoor van Kessellaan 3
4761 BH Zevenbergen
085 065 6139


PSN Vastgoed Zoetermeer
085 065 6139


PSN Vastgoed Rotterdam
085 065 6139


PSN Vastgoed Eindhoven
085 065 6139


PSN Vastgoed Gorinchem
085 065 61 39
Uw woning verkopen?

Uw woning verkopen?

Geplaatst op: 2017-08-01

U wilt uw woning verkopen en zoekt een goede en voordelige makelaar, dan bent u bij PSN Vastgoed op het juiste adres!

Lees meer Meer nieuws
LHN en PSN Vastgoed gaan samenwerken in Zoetermeer

LHN en PSN Vastgoed gaan samenwerken in Zoetermeer

Geplaatst op: 2017-08-01

LHN (Lijst Hilbrand Nawijn)en PSN Vastgoed gaan huurders steunen

Lees meer Meer nieuws